Termeni și condiții
Termeni și condiții contractuale generale
Termenii și condițiile generale se
vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și furnizare de servicii de către GEMIDRA
TEAM SRL (numită MARCHIZA.RO de aici înainte), prin intermediul magazinului
online https://marchiza.ro/
Legea aplicabilă contractului este
cea a statului român.
Prezenta secțiune definește orice
contract în temeiul căruia Vânzătorul, MARCHIZA.RO, transferă sau se angajează
să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar
consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul final al acestora,
incluzând taxele de livrare cât și orice alte taxe suplimentare aplicabile.
Folosirea acestui site implică
acceptarea Termenilor și Condițiilor detalitate mai jos.
În cazul în care, înainte de
încheierea contractului (verificarea comenzii), ne solicitați un alt termen de
livrare decât cel fixat în prezentul contract, această cerință nu va fi luată
în considerare. MARCHIZA.RO nu își asumă responsabilitatea pentru livrarea
produselor la alte termene decât cele fixate în prezentul contract.
Accesarea în continuare a site-ului
reprezintă exprimarea în mod explicit și în cunoștință de cauză a
consimțământului referitor la acceptarea termenilor și condițiilor contractuale
stabilite de politica MARCHIZA.RO.
Totodată, prin plasarea unei comenzi
pe acest site, recunoașteți în mod explicit că această comandă presupune că
aveți obligația directă de a plăti vânzătorului MARCHIZA.RO prețul final al
produselor comandate.
- PREAMBUL
Cumpărător - persoană
fizică sau juridică sau altă entitate care își face un cont pe site și care
plasează o Comandă confirmată de Vânzător.
Vânzător – GEMIDRA
TEAM SRL , cu sediul social în România, jud Ilfov, oras Pantelimon, str. Ciucas,
nr. 3, nr. de tel. 0771 497 087, adresa de e-mail office@marchiza.ro.
Comandă - un document
electronic MARCHIZA.RO apărut ca formă de comunicare între MARCHIZA.RO și Cumpărător, prin care Cumpărătorul
transmite Vânzătorului, prin intermediul site-ului MARCHIZA.RO, intenția sa de
a achiziționa produsele și/sau serviciile disponibile pe site, urmând ca
Vânzătorul să livreze produsele comandate și Cumpărătorul este de acord să
achite contravaloarea acestora.
Produse - orice bun
corporal mobil disponibil pe site-ul MARCHIZA.RO ce poate fi achiziționat de
către Cumpărător prin plasarea unei comenzi.
Contract la distanță - orice
contract (acord voit exprimat prin comanda plasată de către Cumpărător și
confirmată de către Vânzător) realizat fără prezența fizică simultană a
Vânzătoului și a Cumpărătorului.
Garanţie comercială - orice
angajament din partea garantului (vânzătorul sau producătorul bunurilor vândute
consumatorilor) faţă de consumator, prevăzut în certificatul de garanţie sau în
publicitatea disponibilă în momentul sau înaintea încheierii contractului, în
plus faţă de obligaţiile legale care îi revin vânzătorului referitoare la
garanţia de conformitate, de a rambursa preţul plătit sau de a înlocui, a
repara sau a întreţine bunurile în orice mod, în cazul în care acestea nu
corespund specificaţiilor sau oricărei alte cerinţe care nu este legată de
conformitate.
- INFORMAȚII DESPRE PRODUS
Produsele comercializate prin
intermediul site-ului https://www.marchiza.ro sunt noi și în
momentul livrării sunt însoțite de factură fiscală și de toate documentele
prevăzute de legislația în vigoare.
MARCHIZA.RO poate publica pe site
informații despre produse și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către
acesta sau de către oricare alt terț cu care are încheiate contracte de
parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
Produsele sunt oferite în condițiile
respectării prevederilor prezentului contract și în limita stocului disponibil.
Din acest motiv, MARCHIZA.RO își
asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul
produs nu se mai regăsește în stocul magazinului, produsele rămase se
demonstrează a fi neconforme pentru livrare sau din motive independente de MARCHIZA.RO.
Momentul încheierii contractului la distanță îl constituie momentul confirmării
de către Vânzător a acceptării comenzii transmise de consumator.
Toate imaginile/fotografiile folosite
pentru prezentarea produselor disponibile pe site (imagini statice / dinamice /
prezentări multimedia etc.) reprezintă o informare a clientului din partea
Vânzătorului, acestea fiind utilizate și cu titlu de prezentare.
Prețurile afișate pe site sunt finale
si sunt exprimate în lei.
Cumpărătorul va fi obligat să achite
și toate costurile suplimentare de transport, de livrare, taxele poștale sau de
orice altă natură, suportate de profesionist pentru a vă pune în posesia
produselor comandate, costuri care se adaugă la prețul produselor comandate.
(vezi cap.6 "Livrarea")
Costul de utilizare a mijloacelor de
comunicare la distanță în vederea încheierii contractului vă aparține în
totalitate.
De asemenea, în cazul plăților online
Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru nici un alt cost
suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând, dar nelimitandu-se la comisioane
de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în
cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de MARCHIZA.RO (preț exprimat
în lei).
Ne rezervăm dreptul de a modifica
prețul produselor prezentate pe site-ul www.marchiza.ro.
Ne asumăm răspunderea că valoarea comenzii
plasate de dvs. nu se va modifica după confirmarea acesteia prin email la
adresa specificată de dvs. la înregistrare.
MARCHIZA.RO oferă garanția prevăzută
de legislația aplicabilă, în ceea ce privește inclusiv, dar fără limitare la
funcționarea acestui site, informația, corectitudinea descrierilor,
actualizarea conținutului, produsele de pe site.
Cumpărătorul este de acord în mod
expres că folosirea acestui site și cumpărarea produselor se face pe propria
răspundere.
Nu suntem responsabili pentru posibilele
diferențe de culoare între cea afișată pe monitorul dvs. și cea a produsului
sau decalajele în ceea ce privește măsura/dimensiunea produselor (ex. produse
textile) datorită particularităților generale ale acestora raportate la
constituția specială a consumatorului.
- GARANȚIA COMERCIALĂ A PRODUSELOR
Toate produsele comercializate de
către site-ul nostru beneficiază de garanție comercială.
Prezumția lipsei de conformitate nu
poate fi invocată atunci când:
- este incompatibilă cu natura produsului - această
situație intervine, în general, în cazul produselor a căror durată de
viață este mai mică de 6 luni;
- este incompatibilă cu natura lipsei de
conformitate - lipsa de conformitate este provocată de utilizarea
incorectă a produsului de către consumator sau de uzură normală a
produsului.
Produsele comercializate de MARCHIZA.RO
sunt noi și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
În niciun caz drepturile
consumatorului nu sunt afectate de existența sau inexistența unei garanții
convenționale comerciale.
Dacă sunteți persoană fizică, vă
reamintim drepturile dvs. ca și consumator prevăzute în Ordonanța de urgență
140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de
bunuri, în special art. 9-14, și anume:
”Art. 9: Răspunderea vânzătorului
(1)
Vânzătorul răspunde faţă de consumator pentru orice neconformitate care există
în momentul livrării bunurilor şi care este constatată în termen de doi ani de
la data respectivă.
(2)
Fără a aduce atingere prevederilor art. 6 alin. (3), prevederile alin. (1) se
aplică, de asemenea, bunurilor cu elemente digitale.
(3)
În cazul bunurilor cu elemente digitale pentru care contractul de vânzare
prevede furnizarea continuă de conţinut digital sau de servicii digitale pentru
o anumită perioadă, vânzătorul răspunde, de asemenea, pentru orice
neconformitate a conţinutului digital sau a serviciului digital care intervine
sau este constatată în termen de doi ani de la momentul livrării bunurilor cu
elemente digitale pentru produse cu durată medie de utilizare de până la cinci
ani, respectiv în termen de cinci ani de la data respectivă pentru produse cu
durată medie de utilizare de peste cinci ani.
(4)
În cazul în care contractul prevede furnizarea continuă pentru o perioadă de
peste cinci ani, vânzătorul răspunde pentru orice neconformitate a conţinutului
digital sau a serviciului digital care intervine sau este constatată pe
parcursul perioadei în care conţinutul digital sau serviciul digital trebuie să
fie furnizat conform contractului de vânzare.
(5)
În cazul produselor de ocazie, consumatorul şi vânzătorul pot conveni asupra
unor condiţii contractuale sau acorduri având o perioadă de răspundere
contractuală sau un termen de prescripţie mai scurtă decât cele prevăzute la
alin. (1)-(4), cu condiţia ca astfel de perioade ori termene mai scurte să aibă
o durată de minimum un an de la data livrării bunului.
Art. 10: Sarcina probei
(1)
Orice neconformitate care este constatată în termen de un an de la data la care
bunurile au fost livrate este prezumată a fi existat deja în momentul livrării
bunurilor, până la proba contrarie sau cu excepţia cazului în care această
prezumţie este incompatibilă cu natura bunurilor sau cu natura neconformităţii.
(2)
Prevederile alin. (1) se aplică, de asemenea, bunurilor cu elemente digitale.
(3)
În cazul bunurilor cu elemente digitale pentru care contractul de vânzare
prevede furnizarea continuă de conţinut digital sau de servicii digitale pentru
o anumită perioadă, sarcina probei cu privire la conformitatea conţinutului
digital sau a serviciului digital pe parcursul perioadelor indicate la art. 9
alin. (3) şi (4) îi revine vânzătorului în cazul unei neconformităţi care este
constatată pe parcursul acestei perioade.
Art. 11: Măsurile corective în caz de
neconformitate
(1)
În caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea
în conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proporţională a
preţului sau de a obţine încetarea contractului în condiţiile prevăzute la
prezentul articol.
(2)
Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta între
reparaţie şi înlocuire, cu excepţia cazului în care măsura corectivă aleasă ar
fi imposibilă sau, în comparaţie cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar
impune vânzătorului costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare
toate circumstanţele, inclusiv următoarele:
- a) valoarea bunurilor în cazul în care nu ar
fi existat neconformitatea;
- b) gravitatea neconformităţii; sau
- c) dacă măsura corectivă alternativă ar putea
fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.
(3)
Vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparaţia sau
înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporţionate,
luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv cele prevăzute la alin. (2)
lit. a) şi b).
(4)
Consumatorul are dreptul fie să obţină o reducere proporţională a preţului în
conformitate cu art. 13, fie să obţină încetarea contractului de vânzare în
conformitate cu art. 14, în oricare dintre următoarele cazuri:
- a) vânzătorul nu a finalizat reparaţia sau
înlocuirea sau, după caz, nu a finalizat reparaţia sau înlocuirea potrivit
prevederilor art. 12 alin. (2)-(4) sau vânzătorul a refuzat să aducă în
conformitate bunurile potrivit prevederilor alin. (3);
- b) se constată o neconformitate, în pofida
eforturilor vânzătorului de a o remedia;
- c) neconformitatea este de o asemenea
gravitate încât justifică o reducere de preţ sau dreptul la încetarea
imediată a contractului de vânzare;
- d) vânzătorul a declarat că nu va aduce
bunurile în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniente
semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstanţele
cazului.
(5)
Consumatorul nu are dreptul de a obţine încetarea contractului dacă
neconformitatea este minoră. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al
neconformităţii îi revine vânzătorului.
(6)
Consumatorul are dreptul de a suspenda plata unei părţi restante din preţul
bunurilor sau a unei părţi a acesteia până în momentul în care vânzătorul îşi
va fi îndeplinit obligaţiile care îi revin în temeiul prezentei ordonanţe de
urgenţă.
(7)
Consumatorii pot să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care
neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a
depăşi 30 de zile calendaristice.
(8)
După expirarea termenului prevăzut la art. 9 alin. (1), consumatorii pot
pretinde remedierea sau înlocuirea bunurilor care nu pot fi folosite în scopul
pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul
duratei medii de utilizare, în condiţiile legii.
Art. 12: Repararea sau înlocuirea
bunurilor
(1)
Reparaţiile sau înlocuirile se efectuează cu respectarea următoarelor condiţii:
- a) fără costuri;
- b) într-un termen rezonabil care nu poate
depăşi 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost
informat de către consumator cu privire la neconformitate şi care este
stabilit de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se
în considerare natura şi complexitatea bunurilor, natura şi gravitatea
neconformităţii şi efortul necesar pentru finalizarea reparaţiei sau
înlocuirii;
- c) fără vreun inconvenient semnificativ pentru
consumator, ţinând seama de natura bunurilor şi de scopul pentru care
consumatorul a solicitat bunurile în cauză.
(2)
În cazul în care neconformitatea urmează să fie remediată prin repararea sau
înlocuirea bunurilor, consumatorul pune bunurile la dispoziţia vânzătorului.
(3)
Vânzătorul preia bunurile înlocuite pe propria cheltuială.
(4)
În cazul în care o reparaţie necesită demontarea bunurilor care au fost
instalate într-un mod compatibil cu natura şi cu destinaţia lor, înainte ca
neconformitatea să fie constatată, sau în cazul în care bunurile respective
urmează să fie înlocuite, obligaţia de a repara sau înlocui bunurile include
demontarea bunurilor neconforme şi instalarea bunurilor de înlocuire sau a
bunurilor reparate sau suportarea costurilor aferente demontării şi instalării.
(5)
Consumatorul nu este obligat să plătească pentru utilizarea normală a bunurilor
înlocuite în perioada care a precedat înlocuirea acestora.
(6)
În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparaţie, termenele
prevăzute la art. 9 se prelungesc cu timpul de nefuncţionare a bunului, din
momentul la care a fost adusă la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate
până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către
consumator.
(7)
În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, pentru bunurile
care înlocuiesc bunurile neconforme, termenele prevăzute la art. 9 încep să
curgă de la data înlocuirii.
Art. 13: Reducerea de preţ
Reducerea de preţ este proporţională
cu diminuarea valorii bunurilor primite de consumator în comparaţie cu valoarea
pe care bunurile ar avea-o dacă ar fi în conformitate.
Art. 14: Încetarea contractului
(1)
Consumatorul îşi exercită dreptul de a obţine încetarea contractului de vânzare
printr-o declaraţie către vânzător, prin care îşi exprimă decizia de a obţine
încetarea contractului de vânzare.
(2)
În cazul în care neconformitatea se referă doar la unele dintre bunurile
livrate în temeiul contractului de vânzare şi există un motiv de încetare a
contractului de vânzare în temeiul art. 11, consumatorul poate obţine încetarea
contractului de vânzare în raport cu bunurile respective, precum şi cu orice
alte bunuri pe care consumatorul le-a achiziţionat împreună cu bunurile
neconforme, în cazul în care consumatorului nu i se poate pretinde în mod
rezonabil să accepte să păstreze numai bunurile conforme.
(3)
În cazul în care consumatorul obţine încetarea contractului de vânzare în
ansamblul său sau, în conformitate cu alin. (2), în raport cu unele dintre
bunurile livrate în temeiul contractului de vânzare:
- a) consumatorul returnează vânzătorului
bunurile, pe cheltuiala acestuia din urmă;
- b) vânzătorul îi rambursează consumatorului
preţul plătit pentru bunuri la primirea bunurilor sau a unei dovezi
prezentate de consumator că bunurile au fost returnate;
- c) vânzătorul rambursează consumatorului suma
de bani în conformitate cu lit. b), folosind aceleaşi modalităţi de plată
ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia
cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată
şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane
în urma rambursării."
- COMANDA
Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe
site, prin adăugarea Produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a
finaliza Comanda angajându-se la plata prin una din modalitățile indicate
expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Produs este disponibil pentru
achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea
unui Produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage
după sine înregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automată a
Produsului.
Prin finalizarea Comenzii,
Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului
de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării
Comenzii/Contractului la distanță.
Dacă MARCHIZA.RO confirmă comanda
integral, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor Comenzii.
Acceptarea Comenzii de către MARCHIZA.RO
se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică (via
e-mail) din partea MARCHIZA.RO către Cumpărător, conform căreia Comanda a fost
verificată, și urmează să intre în procesul de livrare, fără a necesita o
confirmare de primire din partea Cumpărătorului.
MARCHIZA.RO nu consideră o comandă
neconfirmată, adică pentru care nu a fost trimis email de confirmare, ca având
valoarea unui Contract la distanță.
Prezentul Contract la distanță intră
în vigoare la confirmarea finală a Comenzii de către MARCHIZA.RO, conform art.
8, alin. 9 sin OUG 34/2014 privind drepturile consumatorului în cadrul
contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și
completarea unor acte normative.
- MODALITATEA DE PLATĂ
Puteți alege dintre următoarele
modalități de plată:
·
Plata ramburs la livrare
- LIVRAREA
Livrarea se face prin curierat rapid
cu unul dintre partenerii noștri. Produsele comandate vor fi livrate prin
curier sau flota proprie. Taxa de livrare se calculează în funcție de
destinație și de greutatea coletului și este comunicată după inserarea adresei
de livrare, pas parcurs de utilizator înainte de plasarea comenzii.
Riscul de pierdere sau de deteriorare
a produselor este transferat către dvs. în momentul în care dvs. sau o parte
terță desemnată de dvs., alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a
produselor comandate.
Nu acceptăm onorarea comenzilor prin
transportatori indicați de dvs. În acest contract, doar Vânzătorul poate avea
opțiunea alegerii transportatorului.
Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora
și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile
contractuale, pecuniare sau de altă natură față de MARCHIZA.RO.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a
anula comenzile cu date de contact incomplete/incorecte în lipsa unui răspuns
din partea Cumpărătorului.
Pentru perioadele promoționale (Black
Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate
în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe
site-ul www.marchiza.ro, fără ca livrarea
să depășească 30 zile de la încheierea contractului.
- RETURNARE PRODUSE
Prin primirea coletului și plata
contravalorii acestuia, consumatorul a luat la cunoștință și acceptă
următoarele condiții contractuale:
Datele de identificare ale
vânzătorului/profesionistului GEMIDRA TEAM SRL și ale consumatorului, produsele
ce fac obiectul prezentului contract la distanță și prețul acestora sunt cele
menționate pe factură.
Drepturile și obligațiile
consumatorului sunt cele prevazute in O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști, și în
Ordonanță de urgență 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la
contractele de vânzare de bunuri.
Pentru reclamații și servicii post
vânzare ne puteți contacta la nr. de tel. 0771497087, sau la adresa de
e-mail office@marchiza.ro. Veți fi
contactat ulterior de către un reprezentant al Gemidra Team SRL, în termen de
maximum 3 zile lucrătoare.
Ai dreptul de a te retrage din
prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
Perioada de retragere expiră după 14 zile
începând de la ziua la care intri personal sau o parte terță, alta decât
transportatorul, indicată de tine, în posesia fizică a produselor.
Pentru a-ți exercita dreptul de
retragere trebuie să informezi societatea GEMIDRA TEAM SRL , cu sediul social în
România, jud Ilfov, oras Pantelimon, str. Ciucas, nr. 3, nr. de tel. 0771 497 087,
adresa de e-mail office@marchiza.ro, cu privire la decizia de a te
retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă sau
formularul nostru standard LINK CATRE FORMULAR RETUR. Poți trimite
declarația prin poştă, curier, e-mail sau poți completa formularul online direct
pe
site-ul nostru.
Pentru a respecta termenul limită de
retragere este suficient să ne trimiţi comunicarea privind exercitarea
dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă te retragi, vom rambursa orice
sumă pe care am primit-o de la tine, fără întârzieri nejustificate şi nu mai
târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia de
a te retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind
aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu
excepţia cazului în care îți exprimi acordul expres pentru o altă modalitate de
rambursare; în acest caz ne vei indica contul și banca unde se vor vira banii.
În orice caz, nu ți se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de
rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi
produsele sau până la momentul primirii unei dovezi din partea ta conform
căreia ai trimis produsele către noi, luându-se în considerare data cea mai
apropiată.
Solicitarea de retur se va face fără
întârzieri nejustificate, în decurs de maximum 14 zile de la data primirii
comenzii.
În urma primirii solicitării, vom
trimite un curier, o singură dată, pentru a ridica produsele în vederea
returnării, fără a fi nevoie să achiți niciun cost suplimentar. Coletele
expediate către noi fără a ne fi informat în prealabil prin modalitățile
specificate anterior, nu vor fi acceptate. Termenul este respectat dacă
produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Expedițiile trimise cu plata taxelor de livrare la destinatar vor fi
refuzate.
- PROMOȚII ȘI CONCURSURI
Stabilim regulamentele promoțiilor și
concursurilor pe care le organizăm. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștința
eventualilor participanți prin intermediul site-ului propriu si, după caz, pe
paginile oficiale din rețele de socializare Facebook și Google+.
De promoții beneficiază doar acele
comenzi care respectă întocmai regulile afișate pe site.
În perioada unei campanii de
reducere, REDUCERILE NU SE CUMULEAZĂ. Se va aplica reducerea cu
valoarea cea mai mare.
Comenzile care conțin vouchere de
discount sau valorice nu pot fi cumulate cu alte reduceri!
Promoțiile sunt valabile pentru
comenzile plasate pe durata desfășurării campaniei și în limita stocului
disponibil.
MARCHIZA.RO poate anula o promoție
sau un concurs fără o notificare prealabilă.
IMPORTANT- Voucherele de
discount provenite din aceeași campanie promoțională NU SE CUMULEAZǍ, se va
aplica un singur discount/comandă.
Prin participarea la Campanii,
participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor
prevederilor, Termenilor și Condițiilor Regulamentelor Oficiale publicate și
ale legislației aplicabile.
- FRAUDA
Orice încercare de a accesa datele
personale ale altui utilizator, de a modifica conținutul site-ului www.marchiza.ro sau de a
afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul www.marchiza.ro, va fi considerată
tentativă de fraudă și va fi pedepsită penal conform legislației române în
vigoare de către autoritățile competente.
- DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI
INDUSTRIALĂ
Conținutul site-ului www.marchiza.ro (incluzând,
dar fără a se limita la textele, grafică, fotografiile, software-ul,
logo-urile, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, mărci și desene
industriale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia
și orice alte materiale) este protejat de legislația în vigoare privind
proprietatea industrială și intelectuală și este proprietatea GEMIDRA TEAM SRL,
neputând fi utilizat fără acordul prealabil scris al proprietarului. Utilizatorii
pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau
necomercial. Sunt interzise copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea,
afişarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea,
utilizarea, expunerea, includerea Conținutului în orice alt context decât cel
original intenționat, crearea de componente sau produse sau servicii complete
derivate, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului
site-ului www.marchiza.ro. Încălcarea condițiilor
de utilizare a site-ului www.marchiza.ro atrage
răspunderea civilă sau penală a pesoanelor responsabile.
- LIMITARE DE RESPONSABILITATE
Nu vom fi răspunzători pentru orice
fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezultă din
folosirea sau din incapacitatea de folosire a informației prezentate pe site și
orice tip de erori sau omisiuni în conținut care pot conduce la orice fel de
pierderi.
Informațiile pot fi reproduse prin
tipărire numai pentru uz personal. Informațiile nu pot fi reproduse,
distribuite sau transmise altei persoane sau încorporate în orice fel într-un
alt document sau material fără permisiunea prealabilă scrisă a MARCHIZA.RO.
MARCHIZA.RO nu poate fi responsabilă
pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate
suferi ca rezultat al îndeplinirii de către MARCHIZA.RO a oricărei din
obligațiile sale conform Comenzii.
- FORȚĂ MAJORĂ
MARCHIZA.RO își rezervă dreptul să
întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate, dacă acestea nu pot
fi onorate din motive independente de MARCHIZA.RO care includ: incendii,
explozii, inundații, condiții meteorologice extreme, pandemii/epidemii, greve,
acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale,
tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii
românești.
Dacă în termen de 15 (cincisprezece)
zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare
parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a
Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte
daune-interese.
- LITIGII
Orice litigiu apărut între
Utilizatori și MARCHIZA.RO va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care nu
s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine
instanțelor de judecată române.